marți, 19 octombrie 2010

caut job

Imi place sportul. Sunt incepatoare in artele martiale - stilul ashihara. As vrea sa incep si cursuri de dans. Imi place varietatea. Imi place sa dau sfaturi si sa critic. Nu-mi place sa fiu criticata(prea aspru). Ma preocupa reflexoterapia, metodele naturiste de vindecare, acupunctura, etc. Imi plac copii neascultatori si curiosi dar mi-e frica sa ma gandesc la statutul de mamica. Imi place sa organizez lucrurile si am tendinta de a exagera cand vine vorba de ordine. Imi place mancarea foarte condimentata. Nu-mi plac oamenii carcotasi, uraciosi sau frustrati, mincinosi sau obsedati. Imi plac oamenii sinceri, optimisti, curiosi, inteligenti, care cauta frumosul si utilul in cotidian. Mi-ar placea sa invat sa cant la chitara, vioara si pian, sa invat sa inot , sa pilotez, sa repar masini. Mi-am propus sa invat limba germana , franceza si italiana. As vrea sa imi cumpar un Seat , sa-mi deschid un mic pub, si un magazin de bijuterii si mobila hand made, unicat. Mi-am propus ca in viitorul indepartat sa am o familie unita si o casuta mica si foarte cocheta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu