duminică, 4 ianuarie 2015

sms: Tu ca sa fiu eu.


Gandul meu bun sa te apere de gandurile tale grele.
Mana ta calda sa-mi tina mie de cald.
Ochii mei plini sa-ti implineasca tie sufletul.
Gura ta buna sa-mi bucure mie buzele .
Bratele mele sa-ti odihneasca umerii.
Bratele tale sa ma apere mereu.
Din vocea ta sa curga numai liniste.
Din mine sa iasa numai zambete.
Cu tine sa-mi fie mereu bine.
Cu mine sa fii mereu fericit
Din mine sa-ti iei toata credinta
Din tine sa-mi iau tot sensul.
Cu tine sa fac pasi siguri.
Cu mine sa alegi ce ti-e bine.
Spre mine sa alergi mereu.
Pe tine sa te caut mereu.
Inspre tine sa ma tragi cand ma pierd ,
Pentru ca spre mine o sa te trag cand o sa te pierzi.
La tine e linistea si zambetul meu,
Si stiu ca la mine e gandul si sufletul tau.
Pe tine te vreau pentru ca de mine ai nevoie,
Si imi trebuie ce esti tu ca sa te fac fericit.
In tine imi gasesc puterea pentru ca din mine iti iei viata.

sms de dragoste, patetic. Dar e spus din inima mea patetica..awww

am primit si eu un sms de la el, iubitul meu.

Nu vine nimeni altcineva.
Nu e nimeni altcineva in stare.
Doar tu stii.
Doar tu simti tot.
Doar tu ai urechi pentru toate vorbele mele,
Doar tu ai sfaturi pentru toate greselile mele
Doar tu ai suflet pentru tot ce simt eu,
Doar tu ai maini pentru pielea mea.
Si sa vrea altcineva.. nu ar putea
Doar tu.
A mea.
Te iubesc.
Multumesc!
...

me iz hapi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu