duminică, 29 aprilie 2012

argint si otel



6 comentarii:

  1. Ala-i simbolul inelului meu?
    Auzi, tu de ce nu mai scrii nimic?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu scriu ..
      e prima oara cand vad comentariul..
      e prea tarziu sa reactionez

      Ștergere
    2. turcu are o vorba veche.. da' nu ti-o spun, ca imi esti draga

      Ștergere
    3. sau de caldura ti-e lene sa tastezi.. de cand ai probleme de identitate?? nu stiam ca te consideri turc... btw.. daca imi mai dai mult reply la posturile astea o sa cred ca vrei sa ma bagi in seama si s-ar putea sa te iau in serios.. ai grija.. grije!!

      Ștergere
    4. ce treaba are o zicala veche a unui alt popor decat cel roman, cu o posibila problema de identitate, a mea identitate?!
      ai ascultat de prea multe ori balada romanului din subcarpati, m-am pronuntat gresit ori m-ai inteles gresit?

      nu iti face griji/grije pt mine, am io destule :)
      si scoate verificarea comentariilor ca nu sunt robot

      Ștergere