luni, 18 iunie 2012



Am fost si la concert.. dar nu s-au auzit mai deloc..

4 comentarii:

  1. suna bine, sa-mi bag litza-n nas de nu suna bine! suna asaaaa.. de dat din laba piciorului si de privit aiurea pe tavane(in lipsa altor peisaje)
    suna bine

    RăspundețiȘtergere
  2. da-i prea scurta. ma auzi? e prea scurta. ca nush ce dracu, ca tot ce-i bun si bine daca nu-i scurt, tine putin. deci, m-am razgandit, nu-mi place!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mama...
      credeam canimeni , niciodata n-o sa imi dea vre-un review la post.
      ..
      Daca vrei mai mult trebuie sa dai mai mult.
      adica radio guerilla. acolo dau toata melodia..limpede ca lacrima de ursulet panda

      Ștergere
    2. da, da, vrei mai mult, dai mai mult! am aici un pix si.o foaie, stai sa notez ca n.o stiam p.asta.

      Ștergere